W czasach postępu technologicznego, przy ogólnym dostępie do komputerów, prezentacja multimedialna stała się obecnie najskuteczniejszą i najbardziej wszechstronną formą zapoznania klienta z firmą bądź jej produktem. Dodatkowo wykorzystywane jest jako narzędzie wspomagające agenta przy bezpośrednim kontakcie z klientem.
Przyczyną powodzenia tego typu formy reklamy jest jej różnorodność. Począwszy od tekstu i tabel poprzez dynamiczne wykresy kończąc na filmach i interaktywnej dokumentacji technicznej. Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii jesteśmy w stanie zaprezentować klientowi produkt, który jeszcze nie został wyprodukowany bądź jego produkcja dla celów promocyjnych była by nieopłacalna. Najlepszym przykładem może być tutaj rynek nieruchomości gdzie budowa budynku tylko dla celów promocyjnych jest nieopłacalna a dzięki naszym prezentacjom, klient może zwiedzić budynek będący w rzeczywistości w fazie projektu. Nieduże prezentacje pozwalają na dotarcie drogą internetową do szerokiej grupy odbiorców korporacyjnych jak i indywidualnych, przy jednocześnie niskich kosztach dystrybucji.
|